<link rel="stylesheet" href="/modules/mod_maximenuck/themes/css3megamenu/css/maximenuck_rtl.php?monid=maximenuck89" type="text/css"/>

09122967156-09392967156 info{at}lipomaticclinic.com

بعد از اتمام جراحی زیبایی سینه تا حدودی درد وجود دارد که طبیعی می باشد و در افراد مختلف متفاوت می باشد و بستگی به جایگاه پروتز دارد .

جراحی زیبایی سینه
اگر پروتز در قسمت پشت ماهیچه سینه قرار بگیرد درد بیمار بیشتر خواهد بود .چون در این حالت قسمتی از ماهیچه بیمار بریده خواهد شد و فضا و مکانی برای گذاشتن پروتز قرار خواهد گرفت.
در پنج روز اول جراحی زیبایی سینه مسکنی جهت تسکین درد توسط پزشک به بیمار تجویز خواهد شد که می تواند درد بیمار را کم کند .
بعد از جراحی زیبایی سینه پستان های بیمار حالت ورم کرده دارد که حدودا تا دو تا سه هفته ورم از بین خواهد رفت .در بیماران مختلف ورم متفاوت خواهد بود و حتی ممکن است در دو سینه ورم ها متفاوت باشد و یکی دارای ورم زیاد و دیگری دارای ورم کمتری باشد .
بعد از اتمام جراحی زیبایی سینه بعضی از بیماران شکایت از بالا بودن سینه های خود دارند .این حالت طبیعی بوده و به علت ورم می باشد و کم کم از بین خواهد رفت .و حتی اگر سینه ای بالا و دیگری پایین بود این مورد نیز طبیعی است و به مرور زمان سینه ها متفارن می شوند .
تغییر حس در نوک سینه موقتی خواهد بود و از بین می رود و بیماران مختلف حس های مختلفی دارند .بیماری کاملا حس نوک سینه را از دست می دهد .بیماری فقط کمی حس در نوک سینه دارد و بیماری دیگر افزایش حس در نوک سینه را خواهد داشت .
توجه به این نکته لازم و ضروری می باشد اگربعد از اتمام جراحی زیبایی سینه درد سینه خیلی زیاد بود پزشک خود را مطلع سازید.

طراحی سایت و سئو   و آنالیز سایت  توسط اینتن