<link rel="stylesheet" href="/modules/mod_maximenuck/themes/css3megamenu/css/maximenuck_rtl.php?monid=maximenuck89" type="text/css"/>

09122967156-09392967156 info{at}lipomaticclinic.com

جراحی زیبایی شکم به دو صورت انجام می پذیرد : جراحی زیبایی شکم
1-    جراحی پلاستیک کوچک
2-    جراحی پلاستیک کامل

در روش اول جراحی زیبایی شکم یک برش کوچک روی شکم زده خواهد شد و چربی ها از این ناحیه خارج می شوند .
در روش دوم جراحی زیبایی شکم که جراحی پلاستیک کامل نامیده می شود بر خلاف روش قبلی یک برش بزرگ در ناحیه شکم زده خواهد شد و پوست شکم و مقدار زیادی چربی برداشته خواهد شد و جراح زیبایی ناف مصنوعی برای بیمار مورد جراحی ایجاد خواهد کرد .
توجه به این نکته لازم می باشد برداشت چربی ها و لیپوساکشن در این دو روش انجام می پذیرد .

عوارض جانبی جراحی زیبایی شکم

1-    ایجاد درد و ورم
2-    ایجاد زخم در محل شکم
3-    کبودی , بی حسی , کشیدگی در ناحیه عمل جراحی

جراحی زیبایی شکم و پهلو همراه با ساکشن

این دو روش دارای خونریزی کمتری می باشد و شکل شکم و پهلو نسبت به روش دیگر بهتر خواهد شد و طبیعی تر به نظر می رسد .در این روش شریان های تغذیه کننده حفظ خواهد شد .
درد در این روش کمتر خواهد بود .
عوارض در این روش کمتر می باشد و سیر بهبودی سریع تر صورت می گیرد و بیمار زودتر ترخیص خواهد شد .
در روش جراحی زیبایی شکم و پهلو همراه با ساکشن اندازه برش کوتاه خواهد بود و احتمال اضافهآمدن پوست کمتر است .
افرادی که سیگار می کشند ایمنی بدن آن ها در مقایسه با روش کلاسیک بیشتر خواهد بود .
از عوارض جراحی زیبایی شکم که بسیار نادر می باشد می توان لخته شدن خون را نام برد اما بسیار جدی تلقی می شود .
عفونت نیز از عوارض جراحی زیبایی شکم خواهد بود که با آنتی بیوتیک حل خواهد شد .

طراحی سایت و سئو   و آنالیز سایت  توسط اینتن